God morgon

Härligt att sova ut länge, det behövdes. Börjar jobba kl 3. Ska lägga upp lite bilder på det som jag shoppa :)
Ska bara jobba 2 veckor till sen är mitt jobb slut, sen blir det väl bara extra jobb tills vidare.. :) Men så himla skönt att skolan är klar! Nu kan jag göra vad jag vill :D Vill att hösten ska komma nu, har ju massa planer tillsammans med Älsklingen :)


En snygg t-shirt från Sonny Bono

Ett vanligt linne från H&M

Två tränings shorts från Intersport

En vanlig topp från H&M

Snygg t-shirt från Sonny Bono

En vanlig topp från Gina triocot

Ett vanligt linne från H&M

Det var lite av det jag shoppade i Göteborg, hade inte så mycket tid att springa i affärerna igår innan tåget gick hem :( Synd! Fredrik shoppade en hel del han också men lägger upp det senare kanske :) Det jag ville ha på Gina tricot var slut, snyft. Så ska beställa det istället.. :) Är super nöjd med helgen i alla fall :D



Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå vad kul ! Vill oxå shoppa :(

2010-08-02 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0