En liten hemlis

Nu har jag myst ner mig i sängen. Kom precis hem från kräftkalaset, har haft det väldigt trevligt! :) Har ätit god mat + kräftor och en god efterrätt, så nu är jag propp mätt. Kommer sova gott känner jag!

Nu ska jag berätta en hemlis som jag hållt för er!
Min underbara älskling har varit och kollat på en lägenhet i veckan åt oss, och kontraktet är skrivet! (Y). Inte här i Älvdalen tack och lov! Känns så sjukt underbart, kan inte beskriva hur glad jag är! :D Och det bästa är att vi får flytta in när som helst typ! Så nästa helg ska vi föröska planera in IKEA och lite annat. :)
Ska bli så kul, ser verkligen fram emot detta! Man vill ju inte bo hemma tills man blir pensioner! :o

Beställde lite smink idag också innan jag for iväg på kräftkalas! Beställde det ifrån http://www.eyeslipsface.se/
Det här var lite av det jag beställde. Beställde massa mer men har redan glömt bort haha :P
Har även hunnit med att rida, gick som en dans idag också! Men konstigt han är ju bäst! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0