Det var härligt med

Det var härligt med en joggingtur hade hunden med mig också. :) Men först var jag och pysslade i stallet och borsta Nicke lite han var så skitig.. :P Tog tillbaka min beställning från H&M ska ändå till Mora på synsam så tänkte jag ska hinna in på H&M så jag kan köpa det jag skulle ha där istället om dom nu har det i Mora... Haha!
Kom på att det är ju musik & motor festivalen nu till helgen, ska kolla på lite hästcrusing i morgon i alla fall efter jag slutat jobba.. :) Sen får jag se vad som händer.. Ska rida i alla fall, det är en sak som är säker. :P
Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt.


Mysan <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Sååå söööööt liten hund! :)

2010-08-12 @ 11:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0