Behöver semester

Kom hem från jobbet för en lite stund sen, vart en duscha direkt jag kom hem!! Är helt slut alltså, behöver verkligen en paus, tur jag är ledig i mon! I morgon ska jag i alla fall ringa komvux och höra hur det går till att läsa upp ett betyg.. :) Ska bli så skönt att få det överstöckat, har ju ändå inget för mig till hösten så lika bra att ta tag i det så det blir klart. Aja ska bli kul i alla fall! :) Vill försöka få det klart så fort som möjligt, kommer ju inte vara i Älvdalen hela mitt liv :o Ska börja på lite på mitt blivande CV i morgon också och börja änsöka på lite jobb. :)
Ska kolla på lite tv nu och ta lite kvälls fika, i alla fall en kopp te! :) Längtar tills på Fredag då kommer Fredrik hit :)<33

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag längtar som en tok! Vill ha fredag nu:) <3333

2010-08-09 @ 10:52:41
Postat av: Emma

Jaaag med! :D <33

2010-08-09 @ 11:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0